پارس کنسول پارس کنسول .

پارس کنسول

چرا اسپیکر کامپیوتر نویز دارد؛ نکاتی که باید به آن توجه کنید!


بیشتر فعالیت‌‌های ما با کامپیوتر و لپ تاپ انجام می‌شود و بسیاری از کسب و کارها وابسته به آن است. بسیاری از کاربران برای دیدن فیلم، سریال، کلاس‌های آموزشی، انجام آهنگسازی از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می‌کنند. داشتن نویز اسپیکر در کامپیوتر، ممکن است گاهی به‌وجود بیاید و شما را آزار دهد.

مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر را می‌توان با بسیاری از راهکارها رفع کرد. ما در این مقاله بهترین راهکارها برای حل مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر را برای شما کاربران شرح می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید صدایی شفاف و روان از اسپیکر کامپیوتر بشنوید؛ تا آخر این مقاله همراه پارس کنسول بمانید.

اسپیکر کامپیوتر را با دستگاه دیگر چک کنید؛ روشی مفید و کلیدی!
عوامل زیادی باعث ایجاد نویز در اسپیکر کامپیوتر می‌شود. شما با دانستن دلایل نویز اسپیکر کامپیوتر، می‌توانید مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید. قبل از انجام هر روشی باید از سالم بودن اسپیکر خود اطمینان حاصل کنید. حتما اسپیکر را با دیگر دستگاه‌ها امتحان کنید تا از سالم بودن اسپیکر اطلاع یابید.

 اگر اسپیکر با دستگاه‌های دیگر بدون هیچ‌گونه نویزی کار کرد؛ حتما راهکارهای دیگر را امتحان کنید. اول از همه اتصالات اسپیکر به کامپیوتر را مورد بررسی قرار دهید. گاهی ممکن است به دلیل سیم‌های زیاد کامپیوتر، نتوانید سیم اسپیکر را به‌درستی وارد کنید. با این روش‌ به‌راحتی می‌توانید مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر را حل کنید.

لازم به توجه است که گیمرها می‌توانند در کنار آشنایی با نحوه حل مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله اکانت قانونی fc24 به سایت پارس کنسول مراجعه کنند.

بروزرسانی کارت صدا برای رفع نویز اسپیکر به چه صورت است؟
بروزرسانی کارت صدا، یکی از روش‌های دیگر که در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر را حل می‌کند. شما می‌توانید با روش‌هایی کارت صدا را بروزرسانی کنید تا نویز اسپیکر شما را آزار ندهد. در ادامه روش‌های مرحله به مرحله برای بروزرسانی کارت صدا را برای شما کاربران بیان می‌کنیم:

·         در بخش استارت، گزینه Control panel را انتخاب کنید.

·         در قسمت بعد، System را بزنید و وارد device manager شوید.

·         در بخش Sound، video and game controllers گزینه realtek high definition audio را بزنید.

·         وارد تب Driver شوید و گزینه update driver را بزنید.

·         در مرحله آخر گزینه Search Automatically for update driver softwar را بزنید.

شما می‌توانید با این روش به‌راحتی کارت صدای خود را بروزرسانی کنید. حتما این روش‌ها را با دقت انجام دهید تا در هنگام انجام این مراحل به مشکل برنخورید.

لازم به بیان است که گیمرها می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات درباره نحوه حل مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله کالاف دیوتی مدرن وارفار ۲ به سایت پارس کنسول مراجعه کنند.

استفاده از عیب یابی ویندوز برای از بین بردن نویز اسپیکر کامپیوتر!
حتما ویندوز خود را به‌ آخرین ورژن آن بروزرسانی کنید. اگر با آپدیت سیستم‌عامل مشکل نویز حل نشد؛ از عیب یابی ویندوز استفاده کنید. با استفاده از عیب‌یابی ویندوز، می‌توانید مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید. در ادامه همراه ما باشید تا از طریق عیب‌یابی ویندوز مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر را رفع کنید:

·         در منوی استارت، run را تایپ کنید.

·         در بخش run، exe /nameMicrosoft.Troubleshooting را تایپ کنید و OK را بزنید.

·         حال در قسمت playing Audio گزینه Run The Troubleshooter را بزنید.

با این روش‌ها به‌راحتی می‌توانید در قسمت عیب‌یابی ویندوز، مشکل نویز اسپیکر را رفع کنید.

نحوه حل مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر را در پارس کنسول از دست ندهید!
ما در این مقاله نحوه حل مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر را برای شما کاربران بیان کردیم. از طریق این روش‌ها به‌راحتی می‌توانید نویز اسپیکر کامپیوتر را از بین ببرید. داشتن نویز کامپیوتر باعث می‌شود که نتوانید از دیدن فیلم و سریال لذت ببرید. با استفاده از این راهکارها صدای شفاف و واضحی را برای خود به ارمغان بیاورید.

نحوه حل مشکل نویز اسپیکر کامپیوتر را در پارس کنسول بخوانید. پارس کنسول  مرجعی معتبر و رسمی در حوزه گیم برای خرید خرید گیفت کارت، اکانت‌های قانونی، خرید ابزارهای گیمینگ و خرید کنسول است. شما می‌توانید برای خرید محصولات گیمینگ و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 02191309012 و 09020021581 با کارشناسان پارس کنسول ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول:
به چه دلیلی نویز اسپیکر کامپیوتر ایجاد می‌شود؟
ممکن است گاهی اسپیکر شما به دلایلی نظیر مشکلات سخت‌افزاری، آپدیت نبودن دستگاه و غیره ایجاد شود.

با چه روش‌هایی نویز اسپیکر کامپیوتر را حل کنیم؟
شما می‌توانید با چک کردن اتصال سیم‌ها، بروزرسانی کارت صدا، عیب یابی ویندوز و غیره مشکل نویز اسپیکر را حل کنید.

آیا برای حل مشکل نویز اسپیکر باید به تعمیرکار مراجعه کنیم؟
در بیشتر مواقع خودتان می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نویز اسپیکر را حل کنید. اما اگر این راهکارها انجام دادید و نتیجه‌ای نگرفتید حتما به تعمیرکاری مراجعه کنید.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۸:۰۸ توسط:امیرحسین فعله گری موضوع: نظرات (0)