پارس كنسول پارس كنسول .

پارس كنسول

چرا اسپيكر كامپيوتر نويز دارد؛ نكاتي كه بايد به آن توجه كنيد!


بيشتر فعاليت‌‌هاي ما با كامپيوتر و لپ تاپ انجام مي‌شود و بسياري از كسب و كارها وابسته به آن است. بسياري از كاربران براي ديدن فيلم، سريال، كلاس‌هاي آموزشي، انجام آهنگسازي از كامپيوتر و لپ تاپ استفاده مي‌كنند. داشتن نويز اسپيكر در كامپيوتر، ممكن است گاهي به‌وجود بيايد و شما را آزار دهد.

مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر را مي‌توان با بسياري از راهكارها رفع كرد. ما در اين مقاله بهترين راهكارها براي حل مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر را براي شما كاربران شرح مي‌دهيم. پس اگر مي‌خواهيد صدايي شفاف و روان از اسپيكر كامپيوتر بشنويد؛ تا آخر اين مقاله همراه پارس كنسول بمانيد.

اسپيكر كامپيوتر را با دستگاه ديگر چك كنيد؛ روشي مفيد و كليدي!
عوامل زيادي باعث ايجاد نويز در اسپيكر كامپيوتر مي‌شود. شما با دانستن دلايل نويز اسپيكر كامپيوتر، مي‌توانيد مشكل را در سريع‌ترين زمان ممكن حل كنيد. قبل از انجام هر روشي بايد از سالم بودن اسپيكر خود اطمينان حاصل كنيد. حتما اسپيكر را با ديگر دستگاه‌ها امتحان كنيد تا از سالم بودن اسپيكر اطلاع يابيد.

 اگر اسپيكر با دستگاه‌هاي ديگر بدون هيچ‌گونه نويزي كار كرد؛ حتما راهكارهاي ديگر را امتحان كنيد. اول از همه اتصالات اسپيكر به كامپيوتر را مورد بررسي قرار دهيد. گاهي ممكن است به دليل سيم‌هاي زياد كامپيوتر، نتوانيد سيم اسپيكر را به‌درستي وارد كنيد. با اين روش‌ به‌راحتي مي‌توانيد مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر را حل كنيد.

لازم به توجه است كه گيمرها مي‌توانند در كنار آشنايي با نحوه حل مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر؛ براي خريد انواع اكانت قانوني از جمله اكانت قانوني fc24 به سايت پارس كنسول مراجعه كنند.

بروزرساني كارت صدا براي رفع نويز اسپيكر به چه صورت است؟
بروزرساني كارت صدا، يكي از روش‌هاي ديگر كه در سريع‌ترين زمان ممكن مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر را حل مي‌كند. شما مي‌توانيد با روش‌هايي كارت صدا را بروزرساني كنيد تا نويز اسپيكر شما را آزار ندهد. در ادامه روش‌هاي مرحله به مرحله براي بروزرساني كارت صدا را براي شما كاربران بيان مي‌كنيم:

·         در بخش استارت، گزينه Control panel را انتخاب كنيد.

·         در قسمت بعد، System را بزنيد و وارد device manager شويد.

·         در بخش Sound، video and game controllers گزينه realtek high definition audio را بزنيد.

·         وارد تب Driver شويد و گزينه update driver را بزنيد.

·         در مرحله آخر گزينه Search Automatically for update driver softwar را بزنيد.

شما مي‌توانيد با اين روش به‌راحتي كارت صداي خود را بروزرساني كنيد. حتما اين روش‌ها را با دقت انجام دهيد تا در هنگام انجام اين مراحل به مشكل برنخوريد.

لازم به بيان است كه گيمرها مي‌توانند علاوه بر كسب اطلاعات درباره نحوه حل مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر؛ براي خريد انواع اكانت قانوني از جمله كالاف ديوتي مدرن وارفار ۲ به سايت پارس كنسول مراجعه كنند.

استفاده از عيب يابي ويندوز براي از بين بردن نويز اسپيكر كامپيوتر!
حتما ويندوز خود را به‌ آخرين ورژن آن بروزرساني كنيد. اگر با آپديت سيستم‌عامل مشكل نويز حل نشد؛ از عيب يابي ويندوز استفاده كنيد. با استفاده از عيب‌يابي ويندوز، مي‌توانيد مشكل را در سريع‌ترين زمان ممكن حل كنيد. در ادامه همراه ما باشيد تا از طريق عيب‌يابي ويندوز مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر را رفع كنيد:

·         در منوي استارت، run را تايپ كنيد.

·         در بخش run، exe /nameMicrosoft.Troubleshooting را تايپ كنيد و OK را بزنيد.

·         حال در قسمت playing Audio گزينه Run The Troubleshooter را بزنيد.

با اين روش‌ها به‌راحتي مي‌توانيد در قسمت عيب‌يابي ويندوز، مشكل نويز اسپيكر را رفع كنيد.

نحوه حل مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر را در پارس كنسول از دست ندهيد!
ما در اين مقاله نحوه حل مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر را براي شما كاربران بيان كرديم. از طريق اين روش‌ها به‌راحتي مي‌توانيد نويز اسپيكر كامپيوتر را از بين ببريد. داشتن نويز كامپيوتر باعث مي‌شود كه نتوانيد از ديدن فيلم و سريال لذت ببريد. با استفاده از اين راهكارها صداي شفاف و واضحي را براي خود به ارمغان بياوريد.

نحوه حل مشكل نويز اسپيكر كامپيوتر را در پارس كنسول بخوانيد. پارس كنسول  مرجعي معتبر و رسمي در حوزه گيم براي خريد خريد گيفت كارت، اكانت‌هاي قانوني، خريد ابزارهاي گيمينگ و خريد كنسول است. شما مي‌توانيد براي خريد محصولات گيمينگ و دريافت اطلاعات بيشتر از طريق شماره تماس 02191309012 و 09020021581 با كارشناسان پارس كنسول ارتباط برقرار كنيد.

سوالات متداول:
به چه دليلي نويز اسپيكر كامپيوتر ايجاد مي‌شود؟
ممكن است گاهي اسپيكر شما به دلايلي نظير مشكلات سخت‌افزاري، آپديت نبودن دستگاه و غيره ايجاد شود.

با چه روش‌هايي نويز اسپيكر كامپيوتر را حل كنيم؟
شما مي‌توانيد با چك كردن اتصال سيم‌ها، بروزرساني كارت صدا، عيب يابي ويندوز و غيره مشكل نويز اسپيكر را حل كنيد.

آيا براي حل مشكل نويز اسپيكر بايد به تعميركار مراجعه كنيم؟
در بيشتر مواقع خودتان مي‌توانيد در سريع‌ترين زمان ممكن نويز اسپيكر را حل كنيد. اما اگر اين راهكارها انجام داديد و نتيجه‌اي نگرفتيد حتما به تعميركاري مراجعه كنيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۸:۰۸ توسط:اميرحسين فعله گري موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد مودم گيمينگ؛ معرفي بهترين برند مودم گيمينگ!


مودم گيمينگ يكي از ضروري‌ترين وسايل‌هاي ديجيتالي براي گيمرها است. گيمرهاي زيادي با مشكل اينترنت ضعيف و بالا بودن پينگ روبه‌رواند و همين عامل باعث عملكردي ضعيف در بازي آن‌ها شده است. هميشه سرعت اينترنت در عملكرد گيمر در بازي نقش حياتي داشته و پايين بودن آن باعث شكست گيمر مي‌شود.

خريد مودم گيمينگ، يكي از بهترين راه‌ها براي خلاص شدن از سرعت پايين اينترنت است. اما قبل از خريد مودم گيمينگ بايد به نكاتي مهم توجه كنيد. ما در اين مقاله نكات مهم كه بايد قبل از خريد مودم گيمينگ بدانيد را براي شما شرح مي‌دهيم. پس اگر مي‌خواهيد بازي‌هاي ويديويي را با سرعت بهتري تجربه كنيد؛ تا آخر اين مقاله همراه پارس كنسول بمانيد.

ويژگي‌هاي بهترين مودم گمينيگ چيست؟
بهترين مودم گيمينگ داراي ويژگي‌هاي جذابي است كه گيمر بايد با آن‌ها آشنا شود. اگر قبل از خريد مودم گيمينگ بسياري از نكات را بياموزديد؛ مي‌توانيد بهترين خريد را داشته باشيد. اولين نكته‌اي كه بايد به آن اشاره كرد پهناي باند مودم گيمينگ است. هر چقدر پهناي باند يشتر باشد، سرعت مودم نيز بالا است. ميزان پهناي باند مودم گيمينگ، بهتر است 1000 مگابايت باشد.

بهتر است كه مودم گيمينگ مجهز به درگاه LAN نيز باشد. بسياري از بازي‌هاي بتل رويال و جهاني نياز به اينترنتي قوي دارند. اگر كابل LAN را به پي سي خود وصل كنيد؛ سرعت خيلي بالايي را در بازي تجربه مي‌كنيد. همچنين تكنولوژي QoS براي هر مودم گيمينيگي مناسب است. زماني كه افراد زيادي به مودم وصل مي‌شوند؛ شما مي‌توانيد با تكنولوژي QoS ميزان مصرف و بالا بودن سرعت اينترنت را فقط براي خودتان فعال كنيد.

لازم به توجه است كه گيمرها مي‌توانند در كنار آشنايي با راهنماي خريد مودم گيمينگ؛ براي خريد انواع اكانت قانوني از جمله اف سي ۲۴ به سايت پارس كنسول مراجعه كنند.

نكات بسيار مهم كه بايد درباره مودم گيمينگ بدانيد!
مودم گيمينگ بايد از امينت بالايي برخوردار باشد. امنيت مودم گيمينگ بايد به‌گونه باشد تا كساني كه خارج از محل كار و منزلند نتوانند به آن وصل شوند. پس در زمان خريد، از امنيت مودم گيمينگ مطمئن شويد. پس از آن نوبت به قيمت مودم گيمينگ مي‌رسد. به‌دليل كاربرد فراوان و طراحي زيباي مود‌م‌ گيمينگ، قيمت آن از ديگر مودم‌ها بيشتر است.

لازم به بيان است كه گيمرها مي‌‌توانند علاوه بر كسب اطلاعات درباره راهنماي خريد مودم گيمينگ؛ براي خريد انواع اكانت قانوني از جمله خريد اكانت call of duty modern warfare 2 به سايت پارس كنسول سري بزنند.

معرفي برندهاي محبوب ؛ آشنايي با بهترين مودم‌هاي گيمينگ!
از جمله بهترين برندهاي سازنده مودم گيمينگ به D-Link، Tenda، ASUS و غيره مي‌توان اشاره كرد. ايسوس سال‌هاي متعددي را به ساخت انواع مودم گيمينگ پرداخته است. از مدل‌هاي محبوب مودم گيمينگ ايسوس مي‌توان به مدل DSL-AC51، DSL-AC55U، DSL-AX82U و غيره اشاره كرد. همچنين D-Link نيز سال‌هاي زيادي سازنده مودم‌هاي گيمينگ با كيفيت است.

مدل DSL-2740U، مدل DSL-2740U، مدل DSL-224 و غيره از مدل‌هاي محبوب مودم گيمينگ D-Link است. در آخر شركت تندا كه مودم‌هاي گيميگ حرفه‌اي ساخته است. از جمله مدل‌هاي محبوب Tenda مي‌توان به مدل D301 V2.0، مدل V12 و غيره اشار كرد. با اين مودم‌هاي گيمينگ سرعت واقعي را در بازي‌ها حس مي‌كنيد.

راهنماي خريد مودم گيمينگ را در پارس كنسول دنبال كنيد!
در اين مقاله شما را براي خريد بهترين مودم گيمينگ راهنمايي كرديم. همچنين علاوه بر نكات مهم، انواع برندهاي محبوب مودم گيمينگ مثل ايسوس، تندا، دي لينك و غيره را براي شما شرح داديم. با راهنماي خريد مودم گيمينگ، بهترين مودم را خريداري كنيد و از سرعت بالاي آن لذت ببريد.

راهنماي خريد مودم گيمينگ را در پارس كنسول بخوانيد. پارس كنسول  مرجعي معتبر و رسمي در حوزه گيم براي خريد خريد گيفت كارت، اكانت‌هاي قانوني، خريد ابزارهاي گيمينگ و خريد كنسول است. شما مي‌توانيد براي خريد محصولات گيمينگ و دريافت اطلاعات بيشتر از طريق شماره تماس 02191309012 و 09020021581 با كارشناسان پارس كنسول ارتباط برقرار كنيد.

سوالات متداول:
بهترين مودم گيمينگ داراي چه ويژگي‌هايي است؟
بهترين مودم گيمينگ داراي پهناي باند بالا، مجهز به درگاه LAN، تكنولوژي QoS و غيره است تا بهترين عملكرد را براي شما داشته باشد.

بهترين برندهاي مودم گيمينگ كدام است؟
ايسوس؛ تندا، دي لينك و غيره از بهترين برندهاي سازنده مودم گيمينگ است كه سال‌هاي زيادي به ساخت مودم پرداخته‌اند.

بهترين مدل‌هاي مودم گيمينگ ايسوس چيست؟
DSL-AC51، DSL-AC55U، DSL-AX82U از بهترين مدل‌هاي مودم گيمينگ ايسوس است كه در فروشگاه‌هاي سراسر كشور به فروش مي‌رسد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۱:۰۱ توسط:اميرحسين فعله گري موضوع: نظرات (0)