پارس کنسول پارس کنسول .

پارس کنسول

چگونه از صفحه پلی استیشن 5 اسکرین شات بگیریم؟؛ روش‌های مرحل به مرحله برای گیمرهای ps5!

چگونه از صفحه پلی استیشن 5 اسکرین شات بگیریم؟؛ روش‌های مرحل به مرحله برای گیمرهای ps5!
پلی‌استیشن 5 دارای قابلیت‌های فراوانی است که می‌توانید از آن به راحتی استفاده کنید. یکی از این قابلیت‌ها اسکرین شات که برای گیمرها بسیار کاربردی است. از طریق اسکرین شات می‌توانید از دریافت جوایز و قسمت‌های مختلف بازی اسکرین شات بگیرید. دسترسی به اسکرین شات‌ها راحت است و گیمرها می‌توانند به راحتی از آن بهره‌مند شوند.

بسیاری از گیمرها با نحوه اسکرین شات پلی استیشن 5 آشنا نیستند. ما در این مقاله به بررسی نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5 می‌پردازیم تا به راحتی از آن استفاده کنید. پس اگر می‌خواهید از قسمت‌های مختلف بازی خود اسکرین شات بگیرید؛ تا آخر این مقاله همراه پارس کنسول بمانید.

نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5 را در سریع‌ترین زمان ممکن بیاموزید!
نحوه گرفتن اسکرین شات از صفحه بازی، در کنسول پلی‌استیشن 5 بسیار راحت و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید. کافی است دسته خود را روشن کنید و قسمتی که می‌خواهید از آن اسکرین شات بگیرید را انتخاب کنید. حال دکمه Create روی دسته بازی خود را فشار دهید تا گزینه‌ای در قسمت بالای سمت راست صفحه نمایان شوید. با بارگذاری این علامت، اسکرین شات خود را گرفته‌اید و نیاز به انجام عمل دیگری نیست. با این روش بدون هیچ مشکل و محدودیتی می‌توانید از قسمت دلخواه خود در بازی عکس بگیرید.

لازم به بیان است که گیمرها می‌توانند در کنار آشنایی با نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله اکانت قانونی fc24 به سایت پارس کنسول مراجعه کنند.

نحوه دسترسی به اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی استیشن 5!
دسترسی به اسکرین شات‌‎های گرفته شده بسیار آسان است و بدون هیچ مشکلی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. کافی است دکمه Play Station را فشار دهید و به قسمت New Screenshot در قسمت راست صفحه بروید. حال می‌توایند دکمه X را بزنید و با تمام اسکرین شات‌های خود روبه‌رو شوید. با این روش بدون هیچ محدودیتی می‌توانید به تمام اسکرین شات‌های خود دست پیدا کنید. حتما مراحل را به درستی انجام دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به اسکرین شات‌ها دسترسی پیدا کنید.

لازم به ذکر است که گیمرها می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات درباره نحوه دسترسی به اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی استیشن 5؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله اکانت قانونی کال آف دیوتی به سایت پارس کنسول سری بزنند.

نحوه اشتراک‌گذاری اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی‌استیشن 5!
اشتراک گذاری اسکرین شات بسیار آسان است و شما می‌توانید از طریق روشی سریع، اسکرین شات را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در اولین مرحله بر روی اسکرین شات خود بروید و از طریق دکمه X دسته پلی استیشن 5، عکس‌های خود را درPlay Station Network به اشتراک بگذارید. این روش بسیار آسان است و در سریع‌‎ترین زمان ممکن می‌توانید اسکرین‌شات‌های خود را در فضای مجازی قرار دهید.

نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5 را در پارس کنسول دنبال کنید.!
در این مقاله به بررسی نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5 پرداختیم. شما می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیت و مشکلی اسکرین شات خود را در بازی بگیرید. همچنین دسترسی به اسکرین شات و اشتراک گذاری آن بسیار آسان است و شما می‌توانید از طریق این اطلاعات به نتیجه خوبی برسید.

نحوه گرفتن اسکرین‌ شات از صفحه بازی در پلی‌استیشن 5 را در پارس کنسول از دست ندهید. پارس کنسول بزرگ‌ترین سایت رسمی در حوزه گیم برای خرید اکانت‌های قانونی، خرید ابزارهای گیمینگ، خرید گیفت کارت و خرید کنسول است. شما می‌توانید برای خرید محصولات گیمینگ و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 02191309012 و 09020021581 با کارشناسان پارس کنسول ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول:
چرا گیمرها باید از اسکرین شات پلی استیشن 5 باخبر شوند؟
اسکرین شات بهترین روش برای عکس گرفتن از جوایز خود و اشتراک گذاری آن با دیگران است.

برای گرفتن اسکرین شات در پلی استیشن 5 باید از چه روشی استفاده کنیم؟
کاهی است دکمه Create دسته را فشار دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن از صفحه بازی اسکرین شات بگیرد.

نحوه اشتراک‌گذاری اسکرین شات‌های گرفته شده در کنسول پلی‌استیشن 5 به چه صورت است؟
کافی است عکس خود را انتخاب کنید و دکمه x دسته را فشار دهید تا به قسمت Play Station Network برود.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۳:۵۶ توسط:امیرحسین فعله گری موضوع: نظرات (0)