پارس كنسول پارس كنسول .

پارس كنسول

چگونه از صفحه پلي استيشن 5 اسكرين شات بگيريم؟؛ روش‌هاي مرحل به مرحله براي گيمرهاي ps5!

چگونه از صفحه پلي استيشن 5 اسكرين شات بگيريم؟؛ روش‌هاي مرحل به مرحله براي گيمرهاي ps5!
پلي‌استيشن 5 داراي قابليت‌هاي فراواني است كه مي‌توانيد از آن به راحتي استفاده كنيد. يكي از اين قابليت‌ها اسكرين شات كه براي گيمرها بسيار كاربردي است. از طريق اسكرين شات مي‌توانيد از دريافت جوايز و قسمت‌هاي مختلف بازي اسكرين شات بگيريد. دسترسي به اسكرين شات‌ها راحت است و گيمرها مي‌توانند به راحتي از آن بهره‌مند شوند.

بسياري از گيمرها با نحوه اسكرين شات پلي استيشن 5 آشنا نيستند. ما در اين مقاله به بررسي نحوه گرفتن اسكرين‌ شات از صفحه بازي در پلي‌استيشن 5 مي‌پردازيم تا به راحتي از آن استفاده كنيد. پس اگر مي‌خواهيد از قسمت‌هاي مختلف بازي خود اسكرين شات بگيريد؛ تا آخر اين مقاله همراه پارس كنسول بمانيد.

نحوه گرفتن اسكرين‌ شات از صفحه بازي در پلي‌استيشن 5 را در سريع‌ترين زمان ممكن بياموزيد!
نحوه گرفتن اسكرين شات از صفحه بازي، در كنسول پلي‌استيشن 5 بسيار راحت و مي‌توانيد در سريع‌ترين زمان ممكن به نتيجه برسيد. كافي است دسته خود را روشن كنيد و قسمتي كه مي‌خواهيد از آن اسكرين شات بگيريد را انتخاب كنيد. حال دكمه Create روي دسته بازي خود را فشار دهيد تا گزينه‌اي در قسمت بالاي سمت راست صفحه نمايان شويد. با بارگذاري اين علامت، اسكرين شات خود را گرفته‌ايد و نياز به انجام عمل ديگري نيست. با اين روش بدون هيچ مشكل و محدوديتي مي‌توانيد از قسمت دلخواه خود در بازي عكس بگيريد.

لازم به بيان است كه گيمرها مي‌توانند در كنار آشنايي با نحوه گرفتن اسكرين‌ شات از صفحه بازي در پلي‌استيشن 5؛ براي خريد انواع اكانت قانوني از جمله اكانت قانوني fc24 به سايت پارس كنسول مراجعه كنند.

نحوه دسترسي به اسكرين شات‌هاي گرفته شده در كنسول پلي استيشن 5!
دسترسي به اسكرين شات‌‎هاي گرفته شده بسيار آسان است و بدون هيچ مشكلي مي‌توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد. كافي است دكمه Play Station را فشار دهيد و به قسمت New Screenshot در قسمت راست صفحه برويد. حال مي‌توايند دكمه X را بزنيد و با تمام اسكرين شات‌هاي خود روبه‌رو شويد. با اين روش بدون هيچ محدوديتي مي‌توانيد به تمام اسكرين شات‌هاي خود دست پيدا كنيد. حتما مراحل را به درستي انجام دهيد تا در سريع‌ترين زمان ممكن به اسكرين شات‌ها دسترسي پيدا كنيد.

لازم به ذكر است كه گيمرها مي‌توانند علاوه بر كسب اطلاعات درباره نحوه دسترسي به اسكرين شات‌هاي گرفته شده در كنسول پلي استيشن 5؛ براي خريد انواع اكانت قانوني از جمله اكانت قانوني كال آف ديوتي به سايت پارس كنسول سري بزنند.

نحوه اشتراك‌گذاري اسكرين شات‌هاي گرفته شده در كنسول پلي‌استيشن 5!
اشتراك گذاري اسكرين شات بسيار آسان است و شما مي‌توانيد از طريق روشي سريع، اسكرين شات را با دوستان خود به اشتراك بگذاريد. در اولين مرحله بر روي اسكرين شات خود برويد و از طريق دكمه X دسته پلي استيشن 5، عكس‌هاي خود را درPlay Station Network به اشتراك بگذاريد. اين روش بسيار آسان است و در سريع‌‎ترين زمان ممكن مي‌توانيد اسكرين‌شات‌هاي خود را در فضاي مجازي قرار دهيد.

نحوه گرفتن اسكرين‌ شات از صفحه بازي در پلي‌استيشن 5 را در پارس كنسول دنبال كنيد.!
در اين مقاله به بررسي نحوه گرفتن اسكرين‌ شات از صفحه بازي در پلي‌استيشن 5 پرداختيم. شما مي‌توانيد بدون هيچ گونه محدوديت و مشكلي اسكرين شات خود را در بازي بگيريد. همچنين دسترسي به اسكرين شات و اشتراك گذاري آن بسيار آسان است و شما مي‌توانيد از طريق اين اطلاعات به نتيجه خوبي برسيد.

نحوه گرفتن اسكرين‌ شات از صفحه بازي در پلي‌استيشن 5 را در پارس كنسول از دست ندهيد. پارس كنسول بزرگ‌ترين سايت رسمي در حوزه گيم براي خريد اكانت‌هاي قانوني، خريد ابزارهاي گيمينگ، خريد گيفت كارت و خريد كنسول است. شما مي‌توانيد براي خريد محصولات گيمينگ و دريافت اطلاعات بيشتر از طريق شماره تماس 02191309012 و 09020021581 با كارشناسان پارس كنسول ارتباط برقرار كنيد.

سوالات متداول:
چرا گيمرها بايد از اسكرين شات پلي استيشن 5 باخبر شوند؟
اسكرين شات بهترين روش براي عكس گرفتن از جوايز خود و اشتراك گذاري آن با ديگران است.

براي گرفتن اسكرين شات در پلي استيشن 5 بايد از چه روشي استفاده كنيم؟
كاهي است دكمه Create دسته را فشار دهيد تا در سريع‌ترين زمان ممكن از صفحه بازي اسكرين شات بگيرد.

نحوه اشتراك‌گذاري اسكرين شات‌هاي گرفته شده در كنسول پلي‌استيشن 5 به چه صورت است؟
كافي است عكس خود را انتخاب كنيد و دكمه x دسته را فشار دهيد تا به قسمت Play Station Network برود.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۳:۵۶ توسط:اميرحسين فعله گري موضوع: نظرات (0)